Παρασκευή 23 Μαρτίου 2012

ΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕ ΔΙΔΑΣΚΕΤΕ ΣΤΟΝ 21ο ΑΙΩΝΑ;;;


Για να χρησιμοποιώ την τεχνολογία;
Για να επικοινωνώ αποτελεσματικά;
Για να καταλαβαίνω τη συνέπεια που έχει για τη ζωή μια πληροφορία των μέσων μαζικής επικοινωνίας;
Για να ζήσω μέσα σε μια κοινωνία πληροφοριών;
Σε μια παγκοσμιοποιημένη οικονομία
Εγώ – το παιδί- είμαι το μέλλον….
Ωραία… και τι μ΄ αυτό;
Η γιαγιά μου σήμερα χρησιμοποιεί την τεχνολογία…
Γιατί όχι κι  εσύ;….
Έμαθες να κτυπάς τα πλήκτρα της παλιάς γραφομηχανής…
Εντάξει,  email  έχεις ή μήπως όχι;
Σερφάρεις στο διαδίκτυο;
Κάνεις αγορές μέσω διαδικτύου;
Θα το κάνεις τώρα…
Ακολούθησέ με….

Μάθε με να είμαι συνδεδεμένος….
Να εξερευνώ με δημιουργικότητα

Πες μου την ιστορία μου….
Τώρα... μη «φρικάρεις» μ΄ εμένα….
Ξέρω έχεις «χαθεί» μέσα σε  διαφορετικά  συναισθήματα….
Θα βγούμε από το αδιέξοδο μαζί…

Και ... για στάσου  …
Η εποχή των δεινοσαύρων πέρασε….
Εσύ τι περιμένεις;….
                                        Για την ανάρτηση και διασκευή: Λ.Α-Τ


Δεν υπάρχουν σχόλια: